lördag, augusti 15

För exakt...

24 år sedan träffade jag dig "Kenneth" mitt livs kärlek.

Tänk vad många underbara år vi fått tillsammans och 3 underbara barn.

Visst har det varit jobbiga, roliga, spännande och sorgliga år men vi har tagit oss igenom dom åren tillsammans.

Tänk att det fanns några i våran omgivning som inte trodde att våran kärlek till varandra skulle vara, men ack så fel dom hade.

Våran kärlek till varandra är stark.

Jag älskar dig Kenneth nu och för alltid.

============
Ingen får mig 
att känna som du 
Ingen får mig 
att älska som du 
Du fyller mina dagar 
med hopp och kärlek 
Du hjälper mig framåt 
när livet vill bakåt 
Som tack ger jag dig 
min kärlek
min trohet 
och min vänskap 
Dig vill jag följa 
i vinter och vår 
i alla våra år..
============

Inga kommentarer: