måndag, juli 10

Trött och slut i kroppen..

Vad är det som händer, det känns som om det aldrig ska ta slut. Vissa dagar känner jag mig bra och vissa dagar känner jag smärta hela tiden.

Jag trodde aldrig att jag skulle få Atros men nu har jag det och det är bara att härda ut, fast vissa dagar är smärtan olidlig, men jag får lära mig att leva med värken.

Om det bara var Artrosen som spöka så vore jag glad men nej som om inte det räckte så har jag även dragit på mig en hosta som aldrig tycks ta slut. Har varit på lungröntgen och tagit en massa prover men dom hittade inget fel, men hostan finns kvar.  Att jag nu även dragit på mig värk i ryggen gör inte saken bättre. Funderar om allt hör ihop eller om det är så att jag bara har en massa otur och drar på mig ena saken efter den andra.

Jag försöker hålla humöret uppe men det är inte alltid det går, men jag ska klara av det om jag så ska krypa fram.

Det är bara bita ihop och hoppas att jag får den hjälp jag behöver nu och i framtiden......

Inga kommentarer: