fredag, november 4

Se framåt..

Sitter och funderar på vad som händer och undrar om det någon gång kommer att ta slut på allt. 
Att veta att man kanske har cancer gör mig orolig, inte för själva cancern i sig utan över vart den sitter.

Dom har hittat en knöl vid stämbandet på vänster sida och det som gör mig orolig är att det sitter just i halsen.

Jag vet att det kommer att bli operation eftersom dom måste ta prover på mina stämband och frågan är hur min röst kommer att påverkas av operationen, kommer mitt tal att bli påverkad eller kommer det bli som vanligt efteråt, kommer dom ta bort knölen eller vad händer.

Det är så många frågor som jag bär på och som jag vill ha svar på, men vart ska jag finna svaren.

När jag var på sjukhuset och fick veta att jag kanske har cancer så snurrade det bara runt i huvudet och nu när jag haft tid att ta in allt och fundera så är det så många frågor som jag velat ställa, men vet inte vart jag ska vända mig. 

Jag vet att det inte är någon idé att oroa sig över cancer men jag har ju även operation framför mig.

Nej det är bara att ta nya tag och se framåt och hoppas på det bästa.

Jag hoppas att alla där ute är rädda om varandra...

Inga kommentarer: