onsdag, november 2

Ska man alldrig bli bra..


Den senaste tiden har det varit mycket. Först hittade jag en knöl vid högra knäskålen och fick åka på röntgen och sedan ultraljud, men det visade sig att det var Ganglion (ledvätska som läckt ut från knäleden).

Men har haft ont i knät och vänster höft så fick tid till vårdcentralen och dom skrev ut värktabletter och ville att jag ska kontakta sjukgymnast eftersom dom tror att det kan vara musklerna i höften.

Har även varit hes en längre tid så nu ska jag till öron, näsa, hals och kolla upp vad det beror på eftersom jag inte har ont i halsen och min heshet har kommit och gått en längre tid.

Jag är så trött på allt just nu, först ont i knät och höften, sedan att jag knappt kan prata då rösten försvinner.

Nej ingen ide att klaga bara att stå ut och hoppas att allt blir bättre....

Inga kommentarer: